24.5.24

Haussa maailman parhaasta museosta innostuva teknologiajohtaja

Kuvitus: Anja Reponen

Maailman paras museo tarvitsee tekijänsä! Edessämme on ainutlaatuinen tehtävä luoda Helsingin Eteläsatamaan uusi arkkitehtuuri- ja designmuseo, jonka sisällöt ja palvelut synnyttävät elämyksiä sekä oivalluksia. Hanke on nyt hyvässä vauhdissa: rahoituspäätöksiä ja -sitoumuksia on tehty, organisatorisia muutoksia on toteutettu ja itse museorakennukseen liittyvä arkkitehtuurikilpailu on juuri käynnistetty. Olemme laatineet museon strategiaa tuleville vuosille, mutta kriittinen pala puuttuu. Museota, tai museorakennusta, ei voi kuvitella 2030-luvulla ilman vahvaa teknologista ulottuvuutta, ja siitä vastaamaan haemme nyt joukkoomme rohkeaa ja luovaa alan ammattilaista.

Tehtävät

• Vastaat teknologisten ratkaisujen suunnittelusta, kehittämisestä ja toteutuksesta tulevaisuuden tekemisen museossa
  • Luot digitaalisen museon konseptin ja identiteetin ja johdat yhtä strategisista kärkihankkeistamme
  • Innostat ja autat palvelualueitamme parantamaan saavutettavuutta sekä luomaan unohtumattomia ja moniaistisia sisältö- ja palvelukokemuksia teknologiaa hyödyntämällä

Odotamme sinulta monipuolista ja vahvaa teknologiaosaamista, tulevaisuuteen katsovaa otetta ja kykyä johtaa monimutkaisia hankkeita ketterästi. Pystyt auttamaan organisaatiota ottamaan merkittäviä loikkia teknologian hyödyntämisessä etkä hätkähdä vähästä. Olet taitava vuorovaikutuksessa ja puhut teknologian lisäksi myös muita kieliä.

Teknologiajohtajana kokoat itsellesi pienen, mutta tehokkaan, tiimin ja otat koko organisaation mukaan kehitystyöhön kohti uutta museota ja tekemistä. Raportoit museonjohtajalle ja olet osa museon johtoryhmää.

Hakemukset otamme vastaan vain rekrytointijärjestelmämme kautta. Odotamme innolla hakemustasi, CV:täsi ja palkkatoivettasi 9.6 mennessä.

Haku toteutetaan anonyymina rekrytointina.

Monimuotoisuus ja yhdenvertaisuus on työyhteisössämme tärkeää, siksi rohkaisemme eri-ikäisiä ja eritaustaisia ihmisiä jättämään hakemuksensa. Tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden edistämiseksi tämä rekrytointi toteutetaan anonyymisti. Anonyymin rekrytoinnin tavoitteena on kohdentaa huomio hakijan ammatilliseen osaamiseen sekä työkokemukseen. Valitsemme haastateltavat henkilöt automaattisesti tuotetun anonyymin yhteenvedon perustella.

Lisätietoja tehtävästä:

Jukka Savolainen, toimitusjohtaja, puh. +358 50 307 0455 parhaiten tavoitettavissa 29.5 klo 9–11 ja 3.6 klo 11–12.